در جستجوی لبخند

در جستجوی لبخند

هر چیز که در جستن آنی ،آنی...

نويسنده :بهار
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰

چرا همه رفتن؟

البته چراش واضحه به همون علت که من رفتم☹☹☹

ولی فکر نمیکردم انقدر همه ننویسن😔😔

نظرات :(۶)

خیلی وقته رفتنااا

چند تا دنبال میکنین ؟! تعدادشونم مهمه

نمیدونم شاید سی چهل تا ولی  از همونام خیلیا رفتن

آره فضای وبلاگ خیلی وقته ساکت و خلوته. اکثرا گذاشتن رفتن. نصف کسایی که دنبال می‌کردم دیگه نمی‌نویسن. نصف دیگه‌ هم هفته‌ای ماهی یک‌بار :(

آره عجیب سوت و کوره هیشکی دیگه حوصله نوشتن و خوندن نداره... عادت کردیم به اینستا

عه برگشتییییی(((((=

با اجازتون بعله🌹🌹

چه خوب که برگشتی 💞☘☘💞

😌😌😘😘

منم دلم خیلی میگیره.... کلی دوستام غیرفعال شدن. ستاره های روشن کم شدن. تعامل و کامنت ها کم شدن.... دلگیره. 

آره خیلی دلگیر و ناراحت کننده اس .شرایط بدیه😭

منم گاهی دلم تنگ میشه برا اینجا.

شاید برگشتم. البته شاید.

خوشحال میشم اگر باز هم بنویسید🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی